Frekventna terapija parazita

Sve bolesti dolaze od parazita i zagađenja organizma.

Čuvena Dr. Clark kao veliki pobornik prirode i njenih zakona, smatrala je da se svako može sam izlečiti. Ona je uvek tražila uzrok bolesti, koji se nalazi u temelju simptoma. Posmatrala je više ljudi sa istom bolešću i otkrivala šta imaju zajedničko. Tako je otkrila da se uz svaku bolest veže određeni parazit. Najznačajnije od njenih otkrića je bila spoznaja da direktna električna frekventna  aktivnost ubija bakterije, viruse i parazite.

RAJFOVE FREKVENCIJE I GENERATOR

Prisustvo virusa, bakterija, gljivica, glista i parazita u našem organizmu podupiru teški metali i ostale toksične materije koje unosimo vazduhom, vodom, hranom, elektronski zagađenom ambijentalnom okolinom.

Prirodan način održavanja zdravlja jeste: izbegavanje toksikacija organizma kao i stalna detoksikacija organizma (jonska detoksikacija, hidrokolon terapija, fitoterapija, frekventna terapija, post i sl). Na taj način menja se podloga u telu za razne parzite te su oni u umanjenom broju a samim tim i naš imuni sistem može da vrši svoju kvalitetniu funkciju.

Hilda Reger Klark je pronašla specifične frekvencije na kojima osciluju mikroorganizmi (to su bioradijacije koji poseduje svaki živi organizam). Njena istraživanja se zasnivaju na ranijim radovima Rojala Rejmonda Rajfa, Georgija Lakovskog i Nikole Tesle.

Rajfov generator pomoću slabih električnih impulsa (jačine 9 volti) preko anode i katode razara ćelisku opnu virusa, bakterije i parazita i time ih uništava. Posle kratkog vremena ćeliska membrana puca i parazit je uništen. Svako živo i neživo biće ima svoju sopstvenu rezonantnu frekvenciju. Izlaganje bakterija, virusa, gljivica i drugih parazita sopstvenim frekvencijama dovodi do njihovog uništenja (slično kao kada se most sruši ako se na njega deluje njegovom rezonantnom frekvencijom ili kad čaša puca kad se na nju deluje visokim tonovima).

Današnja praksa je potvrdila da je za uništenje patogenih ćelija dovoljno 5 – 7  terapija svakodnevo (ukoliko nisu u pitanju veoma teške zaraze, gde je potrebno više terapija). Važno je napomenuti da čak i pogrešno odabrana frekvencija nema štetnog uticaja na organizam, I da frekventna terapija ne deluje na zdravo tkivo. Ipak, postoji jedan oblik reakcije, koja nastaje zbog reakcije tijela na povećanu prisutnost uništenih mikroba u telu koja se manifestuje kao blagi oblik simptoma viroze. No, nakon njihove eliminacije iz tela simptomi nestaju, pa se preporučuje vršiti detoksikaciju tela paraleno sa terapijom (jonska terapija, zeolit, hidrokolon terapija, piti dosta i sl.)

Kod nas u Poliklinici Naturalia, uspešno možete sprovesti navedene terapije i tako ukloniti mnoge uzroke nastanka oboljenja (teške bakterijske, virusne, parazitske infekcije), kao i mnoge simptome već nastalih oboljenja za rad bubrega, jetre, limfnog sastava, endokrinog sistema, normalizacija krvnog pritiska, rada srca, creva, hipofize, epifize, hormona, krvi i mnoge druge…

Za više informacija obratite nam se, stojim Vam na raspolaganju.