Intravensko lasersko zračenje krvi – PLAVI LASER

Studije pokazuju značajne terapijske efekte intravenozne laserske terapije krvi, stabilizirajuće i energizirajuće efekte i poboljšanje laboratorijskih vrednosti i mnoge druge pozitivne efekte na često veoma teške bolesti.

Intravensko lasersko zračenje krvi je prvi put izvršeno pre oko 25 godina u bivšem Sovjetskom Savezu. Lasersko svetlo je dovedeno direktno u tekuću krv kroz jednosmerni kateter. Ra]eni su različiti in-vitro testovi čak i pre nego što se je moglo da se potvrdida je biološko meko lasersko zračenje belih krvnih zrnaca izazvalo različite pozitivne efekte, posebno ekspresiju imunoglobulina, interferona i interleukina. Nakon uvođenja nove metode objavljene su različite kliničke studije koje pokazuju dodatne efekte na različite metaboličke puteve.

U istraživanjima rezultati ruskih studija su se u velikoj meri potvrditi. Skoro svi pacijenti su opisali stabilizaciju opšteg stanja i povećanu energiju, a dokazani su i pozitivni efekti na hronične bolesti jetre, dijabetes, poremećaje metabolizma, karcinome…

Plavi laser ima veoma pozitivne efekte na naš imuni sistem. Pored toga, značajno utiče na poboljšano zarastanje rana. Takođe ima jak anti-upalni i antibakterijski efekat, kao i pozitivan uticaj na harmonizaciju hormona i smanjenje bola. Poboljšava perfuziju ćelija i unos kiseonika u ćeliju. Dolazi i do povećanja i ubrzanja metabolizma ATP-a (što dovodi do veće energije ćelija) i pozitivnog uticaja na oslobađanje hemoglobina od azotnog oksida (HbNO).

Plavi laser takođe stimuliše i kompleks mitohondrijskog respiratornog lanca (NADH-dehidrogenaza kompleks).

Ima veoma jaka anti-bakterijska dejstva – uništava mikroorganizame svih vrsta u krvi (apsorpcijom bakterijskih porfirina i proizvodnjom reaktivnih vrsta kiseonika).

Oslobađa NO iz NO-Hb mikro cirkulacije (Azoz monoksid).

Može se koristiti za fotodinamičku terapiju tumora u kombinaciji sa kurkuminom kao fotosenzibilizator.

Može se koristiti za antimikrobnu fotodinamičku terapiju (za bakterijske, virusne i parazitske bolesti) u kombinaciji sa frekventnim terapijama mikrobnih noksi, gde se postižu neverovatni rezultati.

Najvažniji efekti

• Značajno poboljšanje ukupnog imunog statusa organizma
  • Poboljšanje metabolizma
  • Pozitivan uticaj na opšte raspoloženje
  • Smanjenje nuspojava hemioterapije
  • Optimizacija metaboličkog stanja dijabetesa.
  • Smanjenje holesterola u krvi.
  • Izuzetno dobar kod detoksa jetre.
  • Smanjenje učestalosti recidiva kod hronične upalne bolesti creva.
  • Poboljšanje opšteg zdravstvenog stanja i mobilnosti kod MS bolesti.
  • Smanjuje bol.
  • Smanjuje tinitus.
  • Smanjivanje doza antihipertenzivnih lekova kod teške hipertenzije.