Vitaminska infuzija – MAJERSOV iv KOKTEL

Intravenska mikronutrijentna terapija

Majersov IV koktel je intravenska mikronutritientna (mešavina minerala i vitamina) terapija, koja se daje u vidu infuzije. Terapija Majers IV koktel pomaže kod: akutnih napada astme, migrene, umora, sindroma hroničnog umora, fibromialgije, akutni grč mišića, infekcije gornjih disajnih puteva, hronični sinusitis, sezonske alergije i kardiovaskularne bolesti. Takođe je primetno poboljšanje u atletskim performansama

Zašto Majersov IV koktel?

Majers IV koktel deluje tako što povećava koncentraciju nekoliko osnovnih vitamina i minerala u krvi iznad one koja se može postići oralnim dodavanjem. Na primer, utvrđeno je da vitamin C koji se daje intravenozno dostiže koncentraciju u krvi više od 50 puta veću od one koja se može postići oralnim davanjem.

Šta sadrži Majersov koktel?

Magnezijum hlorid – sprečava upale i podržava zdrav imunološki sistem. Dobra je za lečenje astme, migrene i visokog krvnog pritiska

Kalcijum glukonat -Kalcijum je gradivni element kostiju i zuba, neophodan je za mišićne kontrakcije, prenošenje nervnih signala, za izlučivanje hormona i enzima.

B kompleks vitamina -dobar je za: nervni sistem, zdravu kožu, muskularni tonus, pomaže gastrointestinalnom traktu, daje energiju. Pomaže: kosi, očima, jetri i sluzokoži usta. Učestvuje u metabolizmu ugljeni hidrati – masti – proteini.

Folna kiselina: Jedinjenja folne kiseline postoje u različitim oblicima u namirnicama i organizmu. Neophodna su za sintezu, reparaciju i funkciju DNK kao i mnoge metaboličke procese u organizmu. Folna kiselina se ne nalazi u hrani već predstavlja sintetski oblik vitamina B9 i nalazi se u vitaminskim suplementima.

Vitamin d iv: Vitamin D je je neophodan je za pravilan rast kostiju i zuba kao i za dobar rad mišića i nervnog sistema. Imunološkom sistemu je potreban vitamin D za borbu protiv bakterija i virusa. Zajedno sa kalcijumom, vitamin D takođe pomaže zaštiti starijih osoba od osteoporoze. Vitamin D se nalazi u ćelijama širom tela i važan je za njihov pravilan rad.

Vitamin C iv – deluje kao snažan antioksidant

Opcionalno i glutation iv

U Poliklinici Naturalia prilikom besplatnog pregleda lekar će odrediti sastav intravenska mikronutrijentne terapija za Vas, one koja će Vam dati najbolje rezultate primereno vašem zdravstvenom statusu, bilo da je reč o simptomatici ili o preventivi.

Za više informacija obratite nam se.