Žuti laser fotodinamička terapija

Žuti laser fotodinamička terapija, prateći svetske trendove u medicini Poliklinika Naturalia već niz godina u svojoj praksi koristi lasersku fotodinamičku terapiju u tretiranju mnogih bolesnih stanja. LIBI fotodinamička laserska terapija je pokazala izuzetne rezultate u detoksikaciji pacijenata. U ovom tekstu Vam opisujemo žuti laserski spektar i njegovo medicinsko polje delovanja.

Nakon razvoja crvenih, infracrvenih, zelenih i plavih lasera, žuta je bila poslednja prizmatična boja koja je nedostajala napretkom tehnologije sada je i taj spektar dostupan u medicinske svrhe.

Žuti laser dodatno stimuliše respiratorni lanac mitohondrija u kompleksu II (citokromi)

žuti laser ima detoksikativni efekat

žuti spektar ima antidepresivno dejstvo

• Žuti laser stimuliše najjači prirodni fotosenzibilizator – hipericin i zato je najefikasniji laser u fotodinamičkoj terapiji raka.

• U kombinaciji sa hipericinom, žuti laseri su primenljivi za lečenje virusnih i hroničnih bakterijskih infekcija.

• Širok spektar studija pokazuje da se antidepresivni efekti hipericina mogu značajno pojačati fotodinamičkom terapijom žutim laserom. Primećena su trenutna poboljšanja osećaja blagostanja pacijenta.

Laserska fotodinamička terapija

• Primećeni su snažni pozitivni (antidepresivni) efekti fotodinamičke terapije žutim laserom na opšte raspoloženje: „mnogi pacijenti počinju da se smeju i govore slobodno,  svi imaju manje bola i više slobode kretanja.“

• Pozitivni rezultati kod hroničnih infekcija (npr. Lajmska bolest) i sindroma umora

• Veoma pozitivna iskustva kod uznapredovale bolesti limfe; značajno poboljšanje nakon nekoliko tretmana (45 min intravenski)

• Dobri efekti na nekoliko virusnih infekcija (zoster, EBV, Herpes, SARS)

• Snažan antibakterijski efekat

Žuti laser

• Obećavajući razvoj kod pacijenata sa nedostatkom ATP-a; žuti laser stimuliše kompleks III oksidativne fosforilacije i podržava terapiju drugim laserskim talasnim dužinama, NADH, koenzimom K10 i karnitinom

• Pozitivno deluje na multiple skleroze

DMPS detoks teških metala

• Primena fotodinamičke terapije tumora (u kombinaciji sa fotosenzibilizatorom): dovodi do značajnog smanjenje tumor markera

Žuti laser se koristi kod mnogih simptomatskih stanja posebno kod detoksikacije onkoloških bolesnika posle hemio terapije u cilju smanjenja nuspojava HT.

Za više informacija obratite nam se.